آنچه در این مقاله می خوانید
    جشن هفدهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، در هتل پانوراما کیش برگزار شد

    جشن هفدهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی نوین چوب خوزستان،در هتل پانوراما کیش برگزار شد

    گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، طی اجرای مراسمی شاد و مفرح، در روز پنجشنبه مورخ 1402/04/15 در هتل رویال هال پانوراما در کیش، وارد هفده سالگی خود شد.این مراسم که با اعیاد سعید قربان و غدیر خم همزمان شده بود، با حضور مهمانان داخلی و خارجی از جمله عاملیت و نمایندگان فروش محصولات، نمایندگان شرکتهای ومهونر و دیفن باخر ،مشتریان محترم و سایر مهمانان داخلی و خارجی برگزار شد.

    به همین مناسبت نیز، یک روز قبل از مراسم، مهمانان محترم به تور جزیره کیش دعوت شدند.در این تور برنامه های متنوعی از جمله بازدید از کشتی یونانی، سیرک، پارک دلفین ها، کشتی رویای دریا و ... تدارک دیده شده بود.تصاویر این تور جذاب را که به مناسبت هفدهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی نوین چوب خوزستان برگزار شده بود را میتوانید در آلبوم تور گردشگری کیش ببینید.

    پیش از شروع مراسم ، کلیپی ازشانزدهمین جشن سالگرد تاسیس نوین چوب پخش شد.گزارش جشن شانزدهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی نوین چوب خوزستان را نیز ببینید.

    مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن و اجرای سرود ملی کشور عزیزمان آغاز شد و با سخنرانی مهندس علی حمدانی ادامه یافت.

     

    سخنرانی آقای مهندس علی حمدانی مدیر عامل محترم گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    مهندس علی حمدانی، مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت و  تشکر از مهمانان برای حضور گرمشان، دقایقی به سخنرانی پرداختند:

    خدا را شاکرم که توانستم همچون سالهای گذشته همراه خانواده گروه صنعتی نوین چوب خوزستان باشم و هفدهمین سالگرد تاسیس کارخانجات نوین چوب را در کنار شما عزیزان جشن بگیرم. همچنین سپاسگزار خداوند هستم که توانستیم با هم و در کنار هم خط ام دی اف کارخانه را، که یکسال و چهارماه و دوازده روز از راه اندازی آن میگذرد ، حفظ کنیم. باعث افتخار است که اعلام کنم گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، اولین کارخانه تولید ام دی اف در جنوب کشور است.

    بنده همیشه همراه و ارادتمند مشتریان محترم گروه صنعتی نوین چوب خوزستان هستم. بعلاوه مفتخرم که اعلام کنم، در خدمت دو شرکت محترم ومهونر و دیفن باخر هستیم که قرار است در حضور شما حضار محترم قرارداد همکاری گروه صنعتی نوین چوب با شرکت ومهونر، که تولید کننده ماشین آلات پرس خطوط ملامینه است، و همچنین سند همکاری با شرکت دیفن باخر که این شرکت نیز تولید کننده ماشین آلات خطوط MDF است، امضا شود. پیشتر تمام امور مربوط به این اسناد در نمایشگاهی که در آلمان برگزار شده بود انجام شده اما موجب شادی من است که امضای نهایی آن اسناد در حضور شما عزیزان باشد.

    وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور مشتریان محترم گروه صنعتی نوین چوب خوزستان افزود :

    شما مشتریان عزیز، موجب رشد گروه صنعتی نوین چوب خوزستان هستید. و پیشرفت ما موجب پیشرفت و رشد شما عزیزان نیز هست. امروز شاهد آن هستیم که علاوه بر توزیع محصولاتمان به اقصی نقاط ایران، این محصولات به کشورهای خارجی نیز صادر میشوند و خوشبختانه بدلیل کیفیت بالای محصولات ما، طبق آماری که روزانه بدست من میرسد، سفارشات پایدار و همیشگی بوده و این امر قطعا از لطف پرودگار و شما عزیزان و همت پرسنل محترم گروه صنعتی نوین چوب خوزستان نشأت میگیرد.

    آقای مهندس علی حمدانی در پایان سخنرانی خود به مهمانان محترم از جمله خانم ومهونر نماینده شرکت ومهونر،آقای هلمر نماینده شرکت دیفن باخر، نمایندگان محترم شرکتهای چینی و تمامی حضار محترمی که از کشورهای آلمان، ترکیه، عراق، افغانستان و ایران حضور داشتند مجددا خیر مقدم گفته و بابت حضور پرمهرشان قدردانی کردند.

     

    علی حمدانی | مدیر عامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

     

    امضای قرارداد همکاری با شرکت ومهونر

    پس از سخنرانی آقای مهندس علی حمدانی، مراسم امضای قرارداد همکاری گروه صنعتی نوین چوب خوزستان با شرکت ومهونر (WEMHONER) از آلمان برگزار شد.

    باعث افتخار گروه صنعتی نوین چوب خوزستان است که دختر مدیرعامل شرکت ومهونر، خانم کاتلین الکساندرا ومهونر (Kathleen Alexandra Wemhoner)، برای اولین بار، به گفته خودشان، شخصا اقدام به امضای قرارداد همکاری میکردند. وی طی سخنرانی خود گفت:

    مهمانان و خانواده گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، و همچنین آقای حمدانی، بابت دعوتتان و برگزاری این مراسم خوب از شما تشکر میکنم. از بودن در ایران و جزیره کیش، واقعا لذت میبریم.

    شاید بعضی از شما اطلاع نداشته باشید ولی سعی ما بر این است که شرکت خانوادگی ومهونر و بیزینسمان را از نسل سوم خانواده به نسل چهارم آن انتقال دهیم تا بتوانیم این شرکت خانوادگی را همچنان پابرجا نگه داریم. بنابراین باعث افتخار من است که اولین قرارداد خود را به نمایندگی از شرکت ومهونر، با شرکت محترم نوین چوب خوزستان امضا کنم. همچنین باعث افتخار من است که این همکاری را حفظ کرده و ادامه دهیم.

    از سال 1925 که شرکت ما توسط اجدادمان تاسیس شد، مسیر شرکت بر پایه تامین ماشین آلات صنعتی برای مشتریان عزیزمان بود. به عنوان عضوی از نسل بعدی شرکت خانوادگیمان، باعث افتخار بنده است که بتوانم هدف و مسیر شرکت را ادامه دهم تا شرکت نوین چوب خوزستان و شرکت ومهونر بتوانند برای ده ها سال دیگر نیز همکاری خود را با هم ادامه دهند. تشکر میکنم بابت اینکه ما را به عنوان عضوی از خانواده خود پذیرفتید.

    جزییات بیشتر را در گزارش امضای قرارداد همکاری با شرکت ومهونر بخوانید.

     

    Wemhoner

     

    امضای قرارداد همکاری با شرکت دیفن باخر

    در این مراسم قراردادی نیز با حضور آقای تیلمن هلمر (Tilman Helmer) نماینده محترم فروش منطقه ای شرکت دیفن باخر (DIEFFENBACHER) از آلمان امضا شد. این شرکت نیز در زمینه ساخت ماشین آلات خطوط تولیدی ام دی اف فعالیت دارد.

    آقای هلمر نیز پیش از امضای قرارداد دقایقی سخنرانی کردند وضمن تشکر از حضار محترم گفتند:

    هرگاه که با مشتریان صحبت میکنم از آنها میپرسم که چوب مورد نیاز خود را از کجا تهیه میکنید. چون معمولا هزینه حمل و نقل چوب بالا است و بهمین دلیل  شرکتهای ام دی اف معمولا نزدیک جنگل قراردارند. اما با توجه به موقعیت کارخانجات نوین چوب خوزستان، میتوان گفت آقای حمدانی این بازی را تغییر داده است و جنگل را به شرکت خود آورده است!

    واقعا قدردان شجاعت ایشان هستم و باعث افتخار ماست که بتوانیم همکار و عضوی از خانواده اشان باشیم. بابت اعتمادی که به ما داشتند تشکر میکنم.

    جزییات بیشتر را در گزارش امضای قرارداد همکاری با شرکت دیفن باخر بخوانید.

     

    Dieffenbacher

     

    اعطای یادبود به نمایندگان محترم شرکتهای ومهونر و دیفن باخر

    طی مراسم عقد قرارداد نیز، آقای مهندس علی حمدانی، به رسم ادب و جهت قدردانی از حضور  نمایندگان محترم هر دو شرکت ومهومر و دیفن باخر، هدایایی به رسم یادبود از سرزمین گرم خوزستان به هر دو نماینده محترم اعطا کردند.

     

    gift giving

     

    معرفی پرسنل واحدهای فروش، بازاریابی و صادرات

    بخشی از این مراسم، به معرفی و قدردانی از پرسنل زحمتکش گروه صنعتی نوین چوب خوزستان اختصاص داده شده بود. ابتدا آقای محمدحسین حیدری، قائم مقام گروه صنعتی نوین چوب خوزستان روی سن آمدند و پس از دقایقی سخنرانی و تشکر از حضار بابت خیر مقدمشان، پرسنل محترم واحدهای فروش، بازاریابی و صادرات، ضمن معرفی توسط مجری برنامه و با تشویق حضار روی سن حاضر شدند.

     

    Appreciation

     

    کیک هفدهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    پس از مراسم تقدیر از پرسنل، آقای علی حمدانی و خانواده محترمشان نیز به این جمع ملحق شده و کیک 17 سالگی گروه صنعتی نوین چوب خوزستان برش خورد.

     

    Birthday Cake

     

    معرفی محصولات جدید

    در ادامه برنامه، آقای مهندس رحمیان نماینده محترم شرکت شات دکور دعوت شدند تا به معرفی و رونمایی از جدیدترین کالکشن رنگی خریداری شده توسط گروه صنعتی نوین چوب خوزستان بپردازند. از جمله این محصولات میتوان به کد رنگهای جدید ام دی اف ملامینه و طرح  VALETTA(در سه رنگ) و طرح CASCADE اشاره کرد که همراه با دکورهای رندر شده و جذاب، به حضار معرفی شدند. کلیپ معرفی کامل کالکشن جدید نوین چوب و رنگهای متنوع آنها را نیز ببینید.

     

    Introducing new products

     

    رونمایی از خط تولید پارکت با نام تجاری نوین کلیک

    از دیگر اتفاقات مهم این مراسم، میتوان به رونمایی از جدیدترین محصول گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، یعنی خط تولید پارکت که با نام تجاری نوین کلیک معرفی شد، اشاره کرد. آقای مهندس علی حمدانی، مدیر عامل محترم شرکت نیز از این محصول رونمایی کردند.

    کلیپ کامل رونمایی از خط تولید پارکت نوین کلیک را نیز ببینید.

     

    Unveiling-of-parquet

     

    برنامه های سرگرم کننده با گروه آراکاتاشو

    در این مراسم، گروه آراکاتاشو با اجرای برنامه هایی مانند دی جی، لیزر شو، تئاتر کمدی و اریال هوب ، باعث شادی و گرمابخشی به مراسم شدند که این امر با استقبال حضار همراه بود.

     

    Arakata Show

     

    همچنین کلیپ کامل جشن هفدهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی نوین چوب خوزستان:

     

    comments

    آخرین مقالات

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    اطلاعات بیشتر
     اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اطلاعات بیشتر
    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    اطلاعات بیشتر

    محصولات جدید

    اخبار و رویدادهای مرتبط