آنچه در این مقاله می خوانید
    مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان:  نیروی انسانی نوین چوب خانواده من است / گروه صنعتی نوین چوب یک دانشگاه بزرگ است

    مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان نیروی انسانی نوین چوب را جزئی از خانواده خود دانست و گفت: همه کارکنان گروه صنعتی نوین چوب خوزستان جزئی از خانواده من هستند و هیچ گونه فرقی بین آنها نیست.

    به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، آقای علی حمدانی، مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان در همایش بررسی عملکرد و هم اندیشی مدیران و معاونین گروه صنعتی نوین چوب خوزستان که در سالن همایش های هتل پارس اهواز برگزار شد، با اشاره به مسیر پر فراز و نشیب نوین چوب خوزستان، بیان داشت: از زمان تأسیس گروه صنعتی نوین چوب خوزستان تا به امروز به تنهایی و با عبور از مشکلات فراوان و گوناگون این واحد صنعتی را به این مرحله از موفقیت و توسعه رسانده ام.

    وی گروه صنعتی نوین چوب خوزستان را دانشگاهی بزرگ دانست و گفت: این واحد صنعتی با تلاش های شبانه روزی به این مرحله از موفقیت رسیده است و تبدیل به یک دانشگاه بزرگ شده است.

    آقای حمدانی با تأکید بر این که طرح و بررسی مشکلات و حل آنها سبب پیشرفت و توسعه می شود، اظهار داشت: هدف از این نشست طرح مشکلات داخلی است تا بتوانیم برای حل آنها با یک دیگر همفکری کنیم.

    مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان با تأکید بر این که از ابتدا تاکنون چه از لحاظ سیستمی و چه از لحاظ ماشین آلات از بهترین فناوری ها استفاده شده است، گفت: همواره بهترین ها را در اختیار واحدها قرار داده ایم و انتظار می رود که مدیران و معاونین نیز به نحو احسن مسوولیت های خود را انجام دهند.

    رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، خاطرنشان کرد: نظم یکی از مهم ترین شاخصه ها در گروه صنعتی نوین چوب خوزستان است و این امر برای بنده خیلی حائز اهمیت است.

    مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان با بیان این که این گروه همواره در مسیر پیشرفت و توسعه بوده است، اظهار داشت: همه ما یک خانواده بزرگ هستیم و باید با تلاش و اتحاد نوین چوب خوزستان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

    وی با تأکید بر این که خط تولید همچون عقربه ساعت باید همواره در حال فعالیت باشد، ابراز داشت: در کارخانجات صنعتی توقف در خط تولید معنایی ندارد و خط تولید باید همیشه در حال فعالیت باشد؛ چراکه توقف خط تولید به منزله توقف قلب کارخانه است.

    آقای حمدانی با تأکید بر این که حفاظت از جان و سلامت نیروی انسانی امری مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: جان و سلامت نیروی انسانی نوین چوب برای بنده اهمیت دارد.

    وی نیروی انسانی گروه صنعتی نوین چوب خوزستان را جزئی از خانواده خود دانست و گفت: همه کارکنان جزیی از خانواده من هستند و هیچ گونه فرقی بین آنها نیست.

    آقای حمدانی با تأکید بر تلاش های نیروی انسانی گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، گفت: احترام گذاشتن به نیروی انسانی از اصول مدیریتی بنده است و همواره بر این موضوع تأکید کرده ام.

    مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان با اشاره به راه اندازی خط تولید ام دی اف خام، گفت: شرکت سازنده خط تولید ام دی اف درهای خود را بروی من بست اما دست از تلاش و کوشش برنداشتیم و امروز توانستیم به تولید با کیفیت و هم تراز با استاندارهای جهانی برسیم.

    رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی نوین چوب خوزستان خاطرنشان کرد: کسی که می خواهد در گروه صنعتی نوین چوب خوزستان کار کند باید دل شیر داشته باشد و بتواند با مشکلات و سختی ها مبارزه کند؛ در اصول مدیریتی بنده ترس جایی ندارد.

    آقای حمدانی در پایان سخنانش با تشکر از تلاش همه مدیران ستادی و عملیاتی و نیروی انسانی گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، اظهار داشت:  امروز همه ما یک خانواده بوده و برای رسیدن به هدف مشترک باید تمام تلاش و توان خودرا بکار گیریم.

    comments

    آخرین مقالات

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    اطلاعات بیشتر
     اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اطلاعات بیشتر
    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    اطلاعات بیشتر

    محصولات جدید

    اخبار و رویدادهای مرتبط