آنچه در این مقاله می خوانید
    جشن شانزدهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، علی حمدانی مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، سال 1401 هجری شمسی را آغاز شانزدهمین سال فعالیت این گروه صنعتی دانست ودر پیامی نوشت :

    " از ابتدای سال 85 تا 1401، شانزده سال می گذرد. یعنی از آن روزی که با چندنیروی انسانی انگشت شمار تولید صفحات کابینت را در محیطی کوچک آغاز کردیم، این چند سال پر از تلاش، تجربه و تحمل سختی ها و در عین حال، چشیدن موفقیت ها و شادکامی ها همراه بوده است.

    اراده و خواست ایزد منان بوده، که توانستیم روز به روز به موفقیت های بیشتر دست پیداکنیم، در شرایط سخت اقتصادی وتحریم ها، فشارها و ناملایمات داخلی و خارجی و هزینه های بسیار بالای مواد اولیه باعث نشد تا دراهداف بزرگمان اندکی درنگ کنیم، باور ما این بود که باید به اهدافمان برسیم و رسیدیم.

    مهندس علی حمدانی با تاکید بر اینکه تولیدکننده همیشه باید به توسعه بیاندیشد و چنانچه توسعه ای در روند تولید و محصولات نداشته باشد از بین خواهد رفت و ما در این 16 سال با آینده نگری ، نسبت به پیاده سازی صحیح توسعه و ارتقاء تولید اقدام کرده ایم.

    وی با توجه به اینکه شاخص های کیفی تولیدات نوین چوب را قابل رقابت با محصولات خارجی دانست  وگفت : در حال حاضر محصولات گروه صنعتی نوین چوب به کشورهای مختلفی از جمله عراق ، کویت، امارات، عمان، آذربایجان، گرجستان، افغانستان، پاکستان و ترکمنستان، صادر می شود.

    وی با بیان اینکه تاکنون درگروه صنعتی نوین چوب خوزستان ، برای بیش از 1500 نفر اشتغال ایجاده شده ، برنامه اشتغال زایی برای دستیابی به  اشتغال30000 هزار نفر را داد و این برنامه را تلاش بنیادین این گروه صنعتی در مسیر کارآفرینی دانست، و رشد و تداوم توسعه کارآفرینی این گروه را نتیجه زحمات همه اعضای این خانواده بزرگ برشمرد.

    ایشان اذعان داشتند، که شانزدهمین سال آغاز به کار خانـواده بزرگ گروه صنعتی نوین چوب، مهم ترین فـرصت برای قـدردانی از تک تک همراهان این مجموعه می باشد.

    ما برآنیم تادر سال جـدید دوشادوش هم برای رشد و تعـالی تولید و صنعت ملـی و برای تحقـق رویاهـای بزرگ "نوین چوب" با همدلـی، چابکی، صداقت و شفـافیت گام های بلندی برداریم و سال 1401 را به عنوان سالـی پر از پویایی با نتایج بزرگ و درخشـان، در کارنامه ی این مجموعه ی پرافتخار ثبت کنیم.

    مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب در پایان از تمامی میهمانان خارجی و داخلی، نمایندگان وعاملیت های فروش و پرسنل گروه صنعتی نوین چوب قدردانی وتشکر کرده و از کارهای بزرگ و جذاب نوین چوب برای آینده خبر دادند.

     

    علی حمدانی

    مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    برای مشاهده تصاویر بیشتر به آلبوم "جشن شانزدهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی نوین چوب خوزستان" بروید

    comments

    آخرین مقالات

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    اطلاعات بیشتر
     اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اطلاعات بیشتر
    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    اطلاعات بیشتر

    محصولات جدید

    اخبار و رویدادهای مرتبط