آنچه در این مقاله می خوانید
    رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: مدیرعامل شرکت نوین چوب خوزستان مدیری توانمند همراه با نگاه عمیق به تولید است

    به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، دکتر محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در بازدید از گروه صنعنی نوین چوب خوزستان از نزدیک در جریان طرح های توسعه ای این شرکت قرار گرفت.

    نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان مدیری توانمند و با انگیزه همراه با نگاه عمیق به تولید ملی است، ابراز داشت: خوشبختانه شاهد هستیم که بیش از 1000 نفر از نیروهای متخصص و بومی این استان در این شرکت مشغول به کار هستند.

    دکتر پورابراهیمی با بیان این که محصولات گروه صنعتی نوین چوب خوزستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: محصولات این شرکت چند ماه جلوتر پیش فروش می شوند که این نشان دهنده کار بسیار خوب و کیفیت عالی آن است.

    این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش فعالیت های این شرکت اتفاقات خوشی را رقم خواهد زد که سبب می شود به موفقیت های جدید دست یابند و نیازهای کشور را نیز برطرف کنند.

    رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که گروه صنعتی نوین چوب خوزستان در تنوع تولید جز رتبه های برتر کشوری است، بیان داشت: در آینده ظرفیت تولید این شرکت به سه برابر خواهد رسید و این شرکت را به رتبه اول کشور تبدیل خواهد کرد که با وجود نیروهای جوان و متعهد به کار شاهد ارز آوری برای کشور خواهیم بود.

    دکتر پور ابراهیمی، مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان را مدیر لایق و توانمند معرفی کرد و گفت: ظرفیت های حمایتی برای این شرکت وجود دارد و ما اعلام آمادگی می کنیم که بتوانیم از منابع صندوق توسعه ملی برای خط های جدید که عمدتا صادراتی هستند، تأمین مالی کنیم.

    وی با تأکید بر این که در موضوع مرتبط با بازارهای خارجی می توان از طریق مراکز تخصصی بازرگانی خارجی وزارت صمت حمایت لازم صورت گیرد، بیان داشت: کارهای خوبی در این شرکت انجام شده اما نسبت به شرکت های دیگر حمایت و پشتیبانی کمتر بوده است.

    نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:  اعلام آمادگی می کنیم در بحث تأمین مالی، بازرگانی خارجی و امور جاری از این شرکت حمایت های لازم را انجام دهیم.

    برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

    comments

    آخرین مقالات

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    اطلاعات بیشتر
     اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اطلاعات بیشتر
    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    اطلاعات بیشتر

    محصولات جدید

    اخبار و رویدادهای مرتبط