آنچه در این مقاله می خوانید
    کویت

    گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، تنها برند صادرکننده ام دی اف ازایران به کویت، جایگاه ویژه ای دراین کشور کسب کرده و با تامین مصالح موردنیاز این کشور هم بصورت خام هم محصول نهایی درارتقای سطح کیفی صنعت مبلمان این کشور تحول ایجاد کرده و نام خودرار جز سرمایه گذاران فعال اقتصادی ایران درمناطق آزاد تجاری کویت ثبت نموده است.

    صادرات به کویت

    روابط کویت وایران بر مبنای مشترکات بسیاری که درتاریخ، فرهنگ و دین داشته‌، استوار بوده‌است. در سال‌های قبل و بعد از انقلاب ایران ، روابط نسبتاً آرامی بین دو کشور برقرار بوده‌است و دو کشور روابط دوستانه‌ای با یکدیگر داشته‌اند. برند نوین چوب این فرصت را برای  R&D کویت از نظر فرهنگ و معماری از دیربازنقاط مشترکی با ایران داشته، لذا مجموعه نزدیک نمودن اقتصاد دو کشور درک نموده و اقدامات لازم را جهت معرفی محصولات ، همچنین جای دادن خود در سبک های مدرن دکوراسیون مناطق شهری این کشور صورت داده است.ساکنین خانه های جدید درکویت بدلیل پیشرفت بافت شهری خواستار معماری جدید و مدرن برای آشپزخانه های خود هستند، که نوین چوب خوزستان با دارا بودن مجموعه کاملی از ورق های ام دی اف ملامینه ، ورق های هایگلاس و صفحات لبه گرد در طرح ها و رنگ های متنوع این کار را برای مردم عزیز کویت آسان کرده است.

    ورق های نوین چوب خوزستان کمک شایانی در ساخت و ساز منازل مسکونی کرده است . اگر سازنده، طراح ،معمار و یا پیمانکار هستید متخصصان و کارشناسان ما ، میتوانند مشاوره های تاثیر گذار کاری و اقتصادی خوبی به شما پیشنهادکنند.

    نوین چوب خوزستان به عنوان یک متخصص ، طراح و خلاق ، محصولات خود را یکی از مناسب ترین متریال ها در زمینه دکور های داخلی از جمله کابینت ،کمد دیواری ، کتابخانه ، اتاق های کنفرانس ، رختکن و ... می داند. که شما می توانید با امکاناتی که نوین چوب خوزستان به شما می دهد خانه خود را به یک نمایشگاه زیبا تبدیل کنید.

    جناب آقای حمدانی با هدف و فکر به قرار دادن یک سبد کامل برای هر خانواده افغان ، تولیدات نوین چوب خوزستان را در زمینه تولید ورق های ام دی اف ملامینه ، صفحات لبه گرد ، ورق های هایگلاس در ابعاد و رنگ های متنوع و متناسب با هر سلیقه ای پیش می برد تا بهترین ها را برای شما در آشپزخانه ، اتاق ها ، نشیمن و جاهای دیگر منزل داشته باشید.

    مشتریان ما طراحی های زیبا و معماری جدید و مدرن را با کیفیت درجه 1 و قیمت مناسب خواستارند که نوین چوب افتخارمی کند در راستای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نکرده و گامی بلند در زمینه تنظیم کیفیت و قیمت در بازار را داشته است و همچنین سربلند است که توانسته در چندین سال پیاپی تندیس و لوح رضایتمندی مشتری ، تندیس تولید نمونه برتر سلولوزی و تندیس طلایی صنعت و معدن را بدست آورد .

    comments

    آخرین مقالات

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    اطلاعات بیشتر
     اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اطلاعات بیشتر
    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    اطلاعات بیشتر

    محصولات جدید

    اخبار و رویدادهای مرتبط