آنچه در این مقاله می خوانید
    دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب

    به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار حدود هزار نفر از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با اشاره به ظرفیت و توان کاملاً موثر بخش خصوصی برای تحقق اهداف کلان اقتصادی، «حمایت  دولت، به‌ویژه رفع موانع فضای کسب‌ و کار» و «مسئولیت‌پذیری بخش خصوصی» را دو ضرورت مهم و زمینه‌ساز بهبود اوضاع و پیشرفت چشمگیر کشور برشمردند.


    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از شنیدن سخنان ۱۲ نفر از فعالان عرصه‌های تولید، پیگیری جدی دولت برای خواسته‌های مطرح شده از جمله تشکیل مجموعه‌های صنعتی چند وجهی، تأمین مالی شرکت‌‌های متوسط و کوچک و موضوع آبیاری نوین را خواستار شدند.

    ایشان ابراز نارضایتی برخی تولیدکنندگان در بازدید از نمایشگاه از نمایشگاه توانمندی های تولید داخل را نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی دانستند که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان بیان کرده بودند.

    رهبر انقلاب تأکید کردند: مسئولان دولتی باید به جد مسئله بهبود فضای کسب و کار را دنبال و موانع را برطرف کنند.

     

    همچنین در حاشیه نمایشگاه و در نوبت عصر رهبر معظم انقلاب اسلامی با برخی از کارآفرینان و فعالان عرصه تولید دیدار صمیمانه ای نیز داشتند.

     

     مدیر عامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان، آقای علی حمدانی  که در این دیدار نیز حضور داشتند، با بیان دستاوردها و پیشرفت‌های این گروه صنعتی در عرصه کشاورزی و تولید صنایع سلولزی، به پیشرفت ها و تلاش‌های شبانه روزی مهندسین داخلی و جوانان بومی برای کاهش وابستگی به خارج اشاره کردند.

     

    آقای حمدانی با بیان این که در تمامی این سال‌ها محوریت گروه صنعتی نوین چوب خوزستان اعتلای نام ایران عزیز و بزرگ بوده است، اظهار داشتند: گروه صنعتی نوین چوب خوزستان مفتخر است به همت ایده، فکر و تلاش تماما ایرانی سالهاست از خروج ارز از کشور جلوگیری  و با ارائه کیفیت‌های مطابق با استانداردهای جهانی با رقبای خارجی نیز رقابت می‌کند.

     

    مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان با تأکید بر این که با اتکا به جوانان ایرانی، فتح قله‌های پیشرفت و تعالی دور از دسترس نیست، اظهار داشت: گروه صنعتی نوین چوب خوزستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، میدان دار توجه به جوانان و تولید داخل است که این امر باعث پیشرفت در چرخه‌ی‌ تولید، اشتغال زایی و رفع بیکاری شده است.

     

    آقای حمدانی با اشاره به پیشرفت‌های این گروه صنعتی در بخش کشاورزی، تأکید کردند: رویکرد اصلی این گروه صنعتی کمک به محیط زیست است که در این زمینه سالیانه به کاشت هزاران نهال در سراسر کشور کمک می‌کند.

    تصاویر به نقل از سایت رهبر انقلاب

     

     

     

    comments

    آخرین مقالات

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    اطلاعات بیشتر
     اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اطلاعات بیشتر
    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    اطلاعات بیشتر

    محصولات جدید

    اخبار و رویدادهای مرتبط