آنچه در این مقاله می خوانید
    عراق

    عراق به عنوان شریک تجاری ایران در سال‌های اخیر بشمار می رود. این کشور بالای 7 % از واردات خود را به صنایع سلولزی و مصالح داخلی و خارجی ساختمان از جمله ام دی اف اختصاص داده است.

    تصویری از نام کشور عراق

    عراق بعنوان یکی ازهمسایه‌های جنوب غرب کشور، رابطه بسیار نزدیکی با ایران دارد. عراق بدلیل ساخت‌وساز‌های جدید در کلیه شهرها، دارای بافت جدیدی است که معماری آنها بخصوص در پروژه‌های آشپزخانه و نمای اتاق تشابهی به معماری جنوب کشور ایران دارد. ساکنین خانه‌های جدید درعراق بدلیل پیشرفت بافت شهری خواستار معماری جدید و مدرن برای آشپزخانه‌های خود هستند، که نوین چوب خوزستان با دارا بودن مجموعه کاملی از ورق‌های ام دی اف ملامینه، ورق‌های هایگلاس و صفحات لبه گرد در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع این کار را برای مردم عزیزعراق آسان کرده است.

    تصویری از کمد با هایگلاس سفید براق و لوگوی نوین چوب خوزستان

    ورق‌های نوین چوب خوزستان کمک شایانی در ساخت‌و‌ساز منازل مسکونی کرده است. اگر سازنده، طراح، معمار و یا پیمانکار هستید متخصصان و کارشناسان ما، میتوانند مشاوره‌های تاثیرگذار کاری و اقتصادی خوبی به شما پیشنهاد کنند.

    نوین چوب خوزستان به عنوان یک متخصص، طراح و خلاق، محصولات خود را یکی از مناسب‌ترین متریال‌ها در زمینه دکورهای داخلی از جمله کابینت، کمد دیواری، کتابخانه، اتاق‌های کنفرانس، رختکن و ... می‌داند که شما می توانید با امکاناتی که نوین چوب خوزستان به شما می‌دهد خانه خود را به یک نمایشگاه زیبا تبدیل کنید.

    تصویری از آشپزخانه با ام دی اف هایگلاس براق و لوگوی نوین چوب خوزستان
    تصویری از آشپزخانه با ام دی اف طرح چوب و لوگوی نوین چوب خوزستان

    جناب آقای حمدانی با هدف و فکر به قرار دادن یک سبد کامل برای هر خانواده عراقی، تولیدات نوین چوب خوزستان را در زمینه تولید ورق‌های ام دی اف ملامینه، صفحات لبه گرد، ورق‌های هایگلاس در ابعاد و رنگ‌های متنوع و متناسب با هر سلیقه‌ای پیش می‌برد تا بهترین‌ها را برای شما در آشپزخانه، اتاق‌ها ، نشیمن و نقاط دیگر منزل داشته باشید.

    تصویری از آشپزخانه با ام دی اف طرح بتن و لوگوی نوین چوب خوزستان
    تصویری از آشپزخانه با ام دی اف طرح ساده براق و لوگوی نوین چوب خوزستان

    مشتریان ما طراحی‌های زیبا و معماری جدید و مدرن را با کیفیت درجه 1 و قیمت مناسب خواستارند که نوین چوب افتخار می‌کند در راستای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نکرده و گامی بلند در زمینه تنظیم کیفیت و قیمت در بازار را داشته است و همچنین سربلند است که توانسته در چندین سال پیاپی تندیس و لوح رضایت‌مندی مشتری، تندیس تولید نمونه برتر سلولوزی و تندیس طلایی صنعت و معدن را بدست آورد .

                                                    
    تصویری از اتاق نشیمن با کمد ام دی اف مشکی طرح ساده براق و لوگوی نوین چوب خوزستان
     
    comments

    آخرین مقالات

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    اطلاعات بیشتر
     اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اطلاعات بیشتر
    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    اطلاعات بیشتر

    محصولات جدید

    اخبار و رویدادهای مرتبط