آنچه در این مقاله می خوانید
    شرکت نوین چوب در سال 1397 به عنوان واحد برتر صنایع سلولزی ایران انتخاب شد.

    شرکت نوین چوب خوزستان که در زمینه‌ی صنایع سلولزی و تولید محصولات چوبی و ام.دی.اف‌ فعالیت دارد، افتخار دارد به استحضار همکاران و مصرف کنندگانش برساند که در سال 98 و در روز 10 تیر، که در تقویم ایران به عنوان روز صنعت و معدن نام‌گذاری شده است، به عنوان واحد برتر سلولزی ایران انتخاب شد.

    در مراسم این روز در سال 98 که با حضور محمد جواد ظریف و دکتر رحمانی، وزیر صمت برگزار شد، از 60 شرکت فعال برتر در این حوزه، از جمله شرکت نوین چوب خوزستان با مدیریت علی حمدانی، قدردانی به عمل آمد.

    در سال 1357 پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هم‌زمان با شکل‌گیری تحولات بنیادی و زیرساختی در کشورمان، فعالیت‌های مربوط به معادن و توسعه‌ی صنایع با رکود شدیدی مواجه شد.

    پس از آن با تدوین و سپس تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، طبق اصول 44 و 45 قانون اساسی، شورای انقلاب اسلامی با اعلام مصوبه‌ای از صدور مجوز جهت بهره‌برداری و تمدید پروانه‌های قبلی در زمینه‌ی معادن ممانعت به عمل آورد. این کار در جهت حفظ و جلوگیری از اتلاف ذخائر معدنی انجام شده بود.

    با این اعلام، وزارت صنایع و معادن موظف به تصویب قانون جدیدی در جهت حفظ و بهره‌برداری از معادن شد. سپس روز 10 تیرماه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنکی به عنوان "روز صنعت و معدن" نام‌گذاری گردید.

    "روز ملی صنعت و معدن" فرصتی را برای فعالان در زمینه‌ی صنایع و معادن فراهم نموده است تا مشکلات خود را در این زمینه با مسئولان مربوطه در میان بگذارند و با کمک هم گامی مثبت در جهت ارتقای این بخش از صنعت ایران بردارند.

    با توجه به اینکه صنایع و معادن نقش 37 درصدی در تولید ناخالص داخلی دارند و با اذعان به اشتغال 33 درصدی نیروی کار در این حوزه، می‌توان با برنامه‌ریزی‌های دقیق به ایجاد ظرفیت‌های شغلی بیشتر کمک نمود و در جهت رشد اقتصادی گام برداشت.

    لازم به ذکر است که شرکت نوین چوب خوزستان در سال‌های پیاپی توانسته است سهم بزرگی در راستای تحقق اهداف کشور، پیشرفت اقتصادی، خودکفایی و اشتغال داشته باشد. این شرکت در حال حاضر بیشترین سهم تولید محصولات سلولزی را در اختیار دارد و از 600 نیرو و 5 هزار نوع محصول برخوردار است.

    کسب موفقیت هرگز اتفاقی نیست و آنچه نیاز دارد تلاش است و پشتکار و پشتکار!

    برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

    comments

    آخرین مقالات

     اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اطلاعات بیشتر
    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    اطلاعات بیشتر
    عقد سومین قرارداد طرح بزرگ خرید تضمینی چوب به نرخ روز از کشاورزان خوزستانی

    عقد سومین قرارداد طرح بزرگ خرید تضمینی چوب به نرخ روز از کشاورزان خوزستانی

    اطلاعات بیشتر

    محصولات جدید

    اخبار و رویدادهای مرتبط