آنچه در این مقاله می خوانید
    افغانستان

    افغانستان در هنر معماری اسلامی و مدرن نزدیکی و تشابهات زیادی به ایران دارد ، این نزدیکی از دیر باز تا به کنون وجود داشته به نحوی که می بینیم در این زمان نوین چوب خوزستان آشپزخانه های زیادی در سراسر خانه های گرم افغانستان دارد.

    روابط افغانستان وایران بر مبنای مشترکات بسیاری که درتاریخ، فرهنگ و دین داشته‌است استوار بوده‌است. در سال‌های قبل و بعد از انقلاب ایران روابط نسبتاً آرامی بین دو کشور برقرار بوده‌است و دو کشور روابط دوستانه‌ای با یکدیگر داشته‌اند.افغانستان همسایه شمال شرق کشورایران است که از آنجا به شهر مشهد نزدیک می باشد که همین امر نزدیکی فرهنگی دو کشور را بیشتر نمایان می کند . افغانستان بدلیل ساخت و ساز های جدید در کلیه شهرها ، دارای بافت جدیدی است ، ساکنین خانه های جدید درافغانستان بدلیل پیشرفت بافت شهری خواستار معماری جدید و مدرن برای آشپزخانه های خود هستند، که نوین چوب خوزستان با دارا بودن مجموعه کاملی از ورق های ام دی اف ملامینه ، ورق های هایگلاس و صفحات لبه گرد در طرح ها و رنگ های متنوع این کار را برای مردم عزیز افغانستان آسان کرده است.

    ورق های نوین چوب خوزستان کمک شایانی در ساخت و ساز منازل مسکونی کرده است . اگر سازنده، طراح ،معمار و یا پیمانکار هستید متخصصان و کارشناسان ما ، میتوانند مشاوره های تاثیر گذار کاری و اقتصادی خوبی به شما پیشنهادکنند.

    نوین چوب خوزستان به عنوان یک متخصص ، طراح و خلاق ، محصولات خود را یکی از مناسب ترین متریال ها در زمینه دکور های داخلی از جمله کابینت ،کمد دیواری ، کتابخانه ، اتاق های کنفرانس ، رختکن و ... می داند. که شما می توانید با امکاناتی که نوین چوب خوزستان به شما می دهد خانه خود را به یک نمایشگاه زیبا تبدیل کنید.

    جناب آقای حمدانی با هدف و فکر به قرار دادن یک سبد کامل برای هر خانواده افغان ، تولیدات نوین چوب خوزستان را در زمینه تولید ورق های ام دی اف ملامینه ، صفحات لبه گرد ، ورق های هایگلاس در ابعاد و رنگ های متنوع و متناسب با هر سلیقه ای پیش می برد تا بهترین ها را برای شما در آشپزخانه ، اتاق ها ، نشیمن و جاهای دیگر منزل داشته باشید.

    مشتریان ما طراحی های زیبا و معماری جدید و مدرن را با کیفیت درجه 1 و قیمت مناسب خواستارند که نوین چوب افتخارمی کند در راستای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نکرده و گامی بلند در زمینه تنظیم کیفیت و قیمت در بازار را داشته است و همچنین سربلند است که توانسته در چندین سال پیاپی تندیس و لوح رضایتمندی مشتری ، تندیس تولید نمونه برتر سلولوزی و تندیس طلایی صنعت و معدن را بدست آورد .

    comments

    آخرین مقالات

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    تجلیل از پرسنل آزمایشگاه گروه صنعتی نوین چوب خوزستان

    اطلاعات بیشتر
     اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اولین کنگره ملی اقتصاد دانش بنیان و توسعه کارآفرینی

    اطلاعات بیشتر
    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    دومین دوره مسابقات فوتسال جام نوین چوب خوزستان برگزار شد

    اطلاعات بیشتر

    محصولات جدید

    اخبار و رویدادهای مرتبط